Школа - це передусім простір життя дитини, тут вона не тільки готується до дорослого життя, а живе. І тому важливо вибудовувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школою і родиною. Класний керівник має бути яскравою, інтелігентною, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, прагнути до постійного вдосконалення, духовного зростання. Класні керівники постійно підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями. 10 червня відбулось останнє в цьому навчальному році засідання методичного об'єднання класних керівників 1-11 класів. У ході засідання класні керівники обговорили теми з самоосвіти: "Система роботи класного керівника у сучасній школі", "Методики вивчення особистості вихованця з метою сприяння її саморозвитку й самовиховання", "Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей й інтересів", ознайомились з доповідями та переглянули презентації з досвіду роботи класних керівників Нерушіяна Ярослава Дмитровича, Урум Тетяни Миколаївни, Кукленко Олени Тимофіївни. Усі відшукували шляхи розв'язання проблемних питань:
- через підвищення потенційних творчих можливостей;
- через впровадження інноваційних технологій в діяльність;
- шляхом підвищення методичної компетенції в роботі з класним колективом.
Це не випадково, адже компетентний підхід до організації освітнього процесу виступає сьогодні як фактор оновлення змісту шкільної освіти.
, , , , , , , , , , , , |